למה חייבים כיריים גז?

בא לכם להתפנק בכיריים חדשות? המלצתי היא בשום אופן לא כיריים חשמליות או אינדוקציה (לדעתי, עוד יותר גרועות מכיריים חשמליות) שפולטות המון קרינה. חוץ מקרינה אתם עלולים לפגוע בטחול ובמערכת העיכול יחד איתו. ‎‏גופנו זקוק לתבשילים שבושלו על אש. בבישול על כיריים גז מתקבל מזון בתדר שונה מאשר חשמל. מחוסר ברירה אם פה ושם מבשלים על פלטה חשמלית, למשל, בצימרים, אז לא נורא. לענין הניקיון- אל תילחצו. יש כיריים גז שהבסיס שלהן זכוכית והחצובות וראשי הגז המתכתיים מתנקים בקלות רבה.

לדעתי, הכי גרוע זה לבשל או לחמם במיקרוגל. מיקרוגל הוא מכשיר חשמלי מסוכן. קורן מאד מעצם היותו מחובר לחשמל, גם ללא הפעלה, בגלל השנאי שבתוכו (50 מיליגאוס). בעת הפעלתו המיקרוגל עושה כמה דברים לא נחמדים. הורס את המזון, כלומר משנה אותו עד כדי כך שהגוף לא מזהה אח"כ ויטמינים ומינרלים ונפטר מהם, מסרטן, והתדר שלו גורם לנו נזקים. התדר הנפלט בעת שהוא מופעל מזיק מאד למוחנו ולגופנו גם במרחק של כמה מטרים.

כמה מתלמידי בבתי ספר לסיעוד (אחים ואחיות) סיפרו לי שבברית המועצות בדקו מיקרוגלים בראשית הפצתם, והחליטו שלא להרשות הכנסתם לתחומי מדינות חבר העמים, עקב הנזק הבריאותי שהם גורמים.

תהיו בריאים ושמחים. צפו בסרטון שלמטה – מי שממהר יכול לצפות בסרטון המרתק החל מדקה 11:00. היא מסבירה איך אנו מתחזקים מוח מפותח וגדול ומלא בנוירונים בלי לאכול 9 שעות ביום כדי להזין אותו. מומלץ לקרוא ציטוט מדברי חברתי בפייסבוק מירה בוחניק:

מי היה מאמין ??‍♀️שדווקא באוניברסיטה האיסלאמית בעזה יערכו נסוי שעשוי לחסל את תעשיית תנורי המיקרוגל ולצמצם את השימוש בו❓
תמונות יכולות לעתים לספר לנו את הסיפור האמיתי -שאף אחד לא יספר לכם אלא אם כן אתם סקרנים כמו עורכת הפוסט (שהסקרנות הטבעית שלה גרמה לה לערוך נסוי דומה בעצמה בביתה על פרחים???).
טו מק דה לונג סטורי מעניין אוסיף ואומר כבר בפתח דבריי שאם טרם השלכתם את תנור המיקרוגל גל לפח המיחזור אתם גם מסכנים את הבריאות שלכם ושל ״הגוזלים״ שלכם,אתם גם לוקים באיסוף מידע לקוי ואתם גם עצלנים .
מתנור המיקרוגל שהיה לנו בעבר נפרדתי בששון ובשמחה כבר לפני כ-15 שנים.אני קוראת את המחשבות ?‍♀️??‍♂️שלכם ידידיי…אתם לבטח שואלים איך אפשר להסתדר בלעדיו במקום העבודה❓אני חושבת שאת השאלה הזו כדאי להפנות לסבתות ולסבים שלכם כי אני לא דוגמה(אני פירותנית??????????? ולבני המשפחה שלי אני מחממת את האוכל בתנור רגיל או על הכיריים ולבתי נועם שלומדת כעת באוניברסיטה אני אורזת קופסה עם פירות,קופסה עם ירקות או סלט וכריכים).
הצטרפו אליי ובואו נסקור כמה וכמה מחקרים שנערכו על נזקי המיקרוגל לבריאות שלנו ואתם תחליטו לבד מה לעשות עם אותם מימצאים.
במחקר שנערך באוניברסיטה האיסלאמית בעזה שפורסם בשנת 2020 בדקו החוקרים את השפעת הקרינה על צמח (פילפל):
כל הצמחים שאתם רואים בתמונה מס׳ 1 ו-2 גודלו בתנאים זהים במשך 100 ימים למעט הבדל אחד ״קטן״.הצמחים המסומנים באותיות ABC הושקו במי ברז רגילים ואילו הצמחים המסומנים באותיות DEF הושקו במים שנחשפו לקרינת wifi מראוטר במשך שעה כל יום(הם פשוט הניחו את כוס המים בסמוך לנתב/ראוטר) .אם הגעתם לשורה הזו אני חושבת שאין צורך בהסברים נוספים אבל אם אתם מעוניינים להתעמק במחקר מצ״ב לעיונכם והנאתכם.
במחקר קודם שנערך בשנת 2015 עקבו החוקרים במשך 30 יום אחר השנוי שחל בזרעי תירס שהושקו במים שחוממו במיקרוגל(וכמובן שצוננו..)את קבוצת הביקורת הם השקו במי ברז רגילים.במחקר הזה לא צורפו תמונות אבל ממצאי המחקר הצביעו על כך שמזרעי התירס שהושקו במי ברז שלא חוממו במיקרוגל צמחו עלים בעלי צבע ירוק עז לעומת צבעם החיוור של אלה שהושקו במים שחוממו במיקרוגל והמרקם שלהם היה קשיח יותר לעומת מירקם חלק ודק.(מצ״ב קישור למחקר).
חוקרים באחת מהאוניברסיטאות בפקיסטן הגיעו לאוותן תוצאות במחקר שפורסם בשנת 2019 על 6 צמחים ושוב…התמונות מדברות בעד עצמן:במחקר הזה היתה קבוצת ביקורת נוספת של צמחים שהושקו במים שחוממו בתנור רגיל.שימו לב איזה ״נס״ קרה פה:
צמחים שהושקו במים שחוממו במיקרוגל צמיחת השורשים היתה פחותה,ריכוז הכלורופיל היה נמוך יותר וכפי שתוכלו להתרשם יש גם הבדל בפריחה וזאת לעומת צמחים שהושקו במי ברז רגילים או מי ברז שחוממו בתנור רגיל.
מחקר נוסף והמרתק ביותר הוא המחקר שנערך בניגריה על בעלי חיים ופורסם בשנת 2015:
במחקר הזה רצו לבדוק החוקרים את השפעת הקרינה מגלי תנורי מיקרוגל על ריכוז הויטמינים,נוגדי החימצון,האנזימים והכלורופיל וכיצד הם משפיעים על כימיית הדם. במחקר הזה הואכלו בעלי חיים במזון זהה שכלל בעיקר אורז,קטניות,בטטות ודגים שבושלו באידוי.קבוצה אחת הואכלה במזון שחומם למשך דקה במיקרוגל (וצונן!)קבוצת הביקורת במזון שחומם באופן רגיל.
אחרי שלושה חודשים נלקחו דגימות דם משתי הקבוצות.
בקבוצה שהואכלה במזון שחומם במיקרו גל:
ספירת תאי דם אדומים היתה פחותה ב 12%
ספירת תאי דם לבנים היתה פחותה ב 30%
המוגלובין הופחת ב 19% ולגבי שאר הממצאים תצטרכו ידידיי להתאמץ ולעיין במחקר שאני מצרפת עבורכם.
בנקסט אפיזוד אני אשמח לשתף ולספר לכם מה אומרים המחקרים על הפוטנציאל המסרטן הקיים בחשיפה ובשימוש חוזר לאורך שנים בכל הקשור לשימוש במיקרוגל אבל רק תעשו ״מערוף״-אם אתם רוצים לנהל איתי דיון או להחליף מידע ולצרף מחקרים -תשתמשו במקורות אמינים מאנשים וחוקרים בלתי תלויים שבאמת איכפת להם מהבריאות שלנו כמו עמיר בורנשטיין.

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

ריפוי ואורח חיים בריא

מה מותר לאכול לרוב מטופלי

הלחמים שמרשה לחולי צליאק ולמי שזמנית אסור להם גלוטן הם רק 4 סוגי לחמים: "לחם כוסמת ירוקה" של "אנשי הלחם" מקיבוץ מורן, לחם כוסמת ירוקה

קראו עוד »
טיפים

טיול גלילי בחורף

בחורף תשפ"ד נסענו לטיול חנוכה בן שלושה ימים  11-13.12.2023 בגליל. לנו ביבנאל. כל הדרך מנתניה לגליל נראתה כמו לקוחה מאגדות האחים גרים- מרחבים ירוקים אינסופיים. במפתיע

קראו עוד »
טור גוף-נפש

ריח רע בפה

באשת הפה- האליטוסיס (Halitosis) – שם מזעזע לבעיה רפואית מוכרת כל כך לריח פה בלתי נסבל. חברות המייצרות מוצרי הגיינה לפה, שלרוב כלל אינם בריאים לגופנו,

קראו עוד »