גזע המוח והקשר עם בורא עולם

 

גזע המוח מסמל את הקשר עם מה שמעלינו – אלוקים. ברפואה אלטרנטיבית משויך גזע המוח לצ'אקרת (מרכז אנרגיה) הכתר. איבר הגוף הנראה לעין שמייצג אותו הוא העין הימנית. ברמה הגופנית/הרפואית אחראי גזע המוח בין היתר על נשימה, דופק, לחץ דם, ויסות חום הגוף, שינה, תפוקת שתן, תנועת העיניים והאישונים, בליעה ורפלקסים נוספים.

 

תאור מקרה

ציון בן 57, אלמן + 3, קבלן שיפוצים מאזור השפלה. ציון משכיר שדה סמוך לביתו לחקלאי שמגדל גת. "יש לי גידול בגזע המוח, כאבי ראש איומים, כאבי גב ולחץ דם גבוה. תוכלי להציל אותי?" אמר לי בשיחת טלפון ראשונית. הוא הוזמן לטיפול,  והובהר לו שיידרשו לפחות שלושה טיפולים כדי לרפאו.

 

טיפול

לציון יש כמה בעיות עיקריות: גזע המוח (רואים את הבעיה בעין הימנית), כליות (מקור עיקרי ללחץ דם גבוה, מקור נוסף – גזע המוח) ובמיוחד בלוטת יותרת הכליה השמאלית, וכאבי גב תחתון שמאותתים בדרך כלל על בעיית כליות.

לשאלתי ממה נפטרה רעייתו ענה: "היתה פשלה גדולה, לא אבחנו בזמן גידול בגזע המוח. אשתי סבלה מאד מכאבי ראש ולא הבנו למה!". זהו דפוס חוזר שבו הבחנתי – האישה חולה במחלה שמאותתת לבעלה מה עליו לתקן בעצמו. לעיתים המחלה של האישה קלה ולפעמים קשה יותר מזו של הבעל, אבל כמעט תמיד המחלה מופיעה אצלה לפני שהיא מאובחנת אצל בעלה.

התקלה החמורה שהיתה לציון בגזע המוח נבעה מחוסר תקשורת עם האל והוחמרה בעקבות מות רעייתו. מאז שנפטרה הפסיק ללכת לבית הכנסת בשבתות. הבעיה שהיתה לאשתו בגזע המוח אותתה לו מה עליו לתקן בעצמו בטרם יחמיר מצבו, אך הוא לא הבין, בחר להתעלם ממה שמעליו ולא הודה לאל או ליקום.

בעקבות הטיפול, ציון למד להודות לעולם או לבורא עולם על כל מה שקורה לו, גם אם כרגע מה שקורה נראה לו רע. ציון התבקש לשיר שירים בנושא כתרים כמו 'ברכת הקדושה', בתפילת עמידה של מוסף, תפילה הנאמרת בשבתות ובחגים:  "כתר יתנו לך ה' אלוקינו". כך יתקן ביתר קלות את צ'אקרת הכתר הפגומה אצלו.
לבסוף, ציון חש שאינו מוסרי מספיק, בלי שיבין למה. בבירור לעומק הסתבר, שהליקוי בבלוטת יותרת הכליה השמאלית נבע מהעובדה שהשדה שלו מושכר למגדל גת, ובעיניו זהו סם מזיק למרות שאביו נהג ללעוס עלי גת. כלומר חוסר מוסריותו בעיני עצמו (התחושה שהוא חוטא) הוביל לנזק גופני ולחולי. ציון התבקש להשכיר מעתה את שדהו רק לצורך גידול צמחי מאכל או פרחים. על כך הוא הגיב: "אל תדאגי! בקרוב תהיה שמיטה, אז לא נגדל כלום".

לימדתי את ציון לסלוח לעצמו. הסברתי לו כיצד לחדש את התקשורת עם בורא עולם, למשל,  להודות לו על כל דבר קטן. בנוסף, ציון קיבל הנחיות תזונתיות מפורטות כמו להימנע כמעט לחלוטין ממלח, על מנת לשקם את הכליות.

למחרת בבוקר ציון התקשר נרגש: "נעלמו לי לגמרי כאבי הראש והכאבים בגב, זה ממש נס, אני מודה לך מאד".

 

הכותבת היא סיגי גולן-נחמני

הכל קשור

ריפוי  גוף-נפש

ריבלין 11 נתניה

טלפון:     077-9343474

[email protected]
בקרו באתר: https://www.sigi.co.il

צילום תמונה: תמיר ישעיהו

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

טור גוף-נפש

רגישות לקרינה

קרינה בתדרים מסוימים ובחשיפה ממושכת מזיקה לכולנו. מידע מפורט בנושא זה מופיע באתר www.norad4u.co.il. עם זאת, יש הרגישים יותר לקרינה מסיבות שונות. למשל, עקב חשיפת

קראו עוד »
גב, ברכיים, מע' השתן

פוריות- כשהמטבע אינו מתחת לפנס

הריון – דבר שגרתי וטבעי בדורות הקודמים הפך בימינו למשהו שלא קל להשיגו. בעיות פוריות הופכות לשכיחות יותר מבעבר עקב התגברות מימדי הזיהום והקרינה בסביבה,

קראו עוד »