איך להבריא בקלות

כדי לחיות חיים בריאים ושמחים יש להקפיד על כמה דברים חשובים. אם אין לכם מחלות רקע קשות יתכן שבתוך כמה ימים תתחילו להרגיש כמו פנתר.

  1. קחו אחריות על חייכם ועל חיי ילדיכם. החליטו שקופת החולים תסתדר יפה בלי לראות אתכם לעיתים קרובות. היו מוכנים נפשית לשכוח מספרי תעודת זהות של ילדיכם, כי תפסיקו להזדקק לשירותים רפואיים.
  2. הגדילו הכרת תודה על מה שיש וגם על מה שאין לכם. שחררו כעס, קורבניות, צער או דיכאון וחרדה. אם אתם קורבניים שווה לכם לעשות טיפול קל ופשוט למקרה שיש לכם טוקסופלסמה גונדי – טפיל לא נחמד שגורם דיכאון ואף מחשבות אובדניות. נפוץ בשליש מהאוכלוסיה.
  3. הגדילו הערכה עצמית בבוקר. אימרו תודה לבורא עולם או לעולם (זה איננו קורס להחזרה בתשובה) “תודה על חלק אלוק ממעל שיש בתוכי” או “תודה על הנשמה הגדולה שיש בי”. זהו לחש בדוק ומנוסה ששום חידק או וירוס או טפיל אחר לא יוכל לקפוץ עליכם. בשניה שתשכחו מי אתם ומה אתם כל טפילי העולם עלולים לתקוף אתכם ובקלות.
  4. בודדים? צאו להתנדב. יש אגף התנדבות בכל עיריה. התקשרו לשם עוד היום. התנדבות נותנת לכם יותר ממה שאתם מעניקים לאחרים. מפיגה בדידות, משפרת דימוי עצמי ומספקת לכם אושר ללא גבול.
  5. השליכו את המיקרוגל למקום בו אוספים פסולת אלקטרונית. רק לפני כן טובה קטנה- הכו בפטיש את השנאי שבתוך המכשיר כדי למנוע כל שימוש בו. בדומה לכך, הפסיקו שימוש במרכך כביסה שהוא אסון למערכת הנשימה ולעור שלנו, ומחולל אסון אקולוגי לא קטן.
  6. הפסיקו לצרוך רעלים: סיגריות, אלכוהול, נס קפה (מותר שחור או אספרסו בכמות קטנה), מוצרים המעלים דרסטית אינסולין ומכילים אקרילאמיד כמו פריכיות אורז, פריכיות בכלל וקורנפלקס מכל הסוגים. הימנעו כליל מ:  חיטה, חלב פרה ומוצריו, קנאביס ומוצריו (גם אני קראתי מחקרים על התועלת של קנאביס אבל לכל מטופלי עד היום קנאביס לא התאים, אפילו לא כמשכך כאבים), טופו (תוצר גיבון של סויה שגורם בעצם לקלקול של המוצר) שמרים ופטריות ומוצריהם (תמצית שמרים, לתת, שמרי בירה, חומץ בלסמי, חומץ הדרים, חומץ תפוחים. כדאי רק חומץ סינתטי). אל תתלוננו “אין לי מה לאכול”. כל המתכונים באתר זה הם ללא גלוטן, ללא חלב וללא שמרים ופטריות. אל תקחו תוספי תזונה על דעת עצמכם  כי הם עלולים להזיק. מגנזיום מאד באופנה אבל מזיק כשיש בעיות בכליות! ספירולינה, כלורלה, מורינגה, Q10, כורכום (כתוסף, לא כתבלין) – כולם מקסימים אבל אינם מתאימים לרוב האנשים. צמצמו למינימום: מאכלים מטוגנים, מלח, סוכר, מרגרינה (שמן צמחי מוקשה), מתחלבים, שמנים מזרעים. עיברו לשמנים מפירות כמו שמן זית, שמן זרעי ענבים או שמן קוקוס. השתדלו לצמצם אכילת מזון מהחי (כמו עוגיה עם ביצה) לפעם עד פעמיים ביום מקסימום. הפסיקו לצרוך בשר בקר או איכלו ממנו מעט מאד פעם בחודש מקסימום בכמות של קציצה. למה? פוגע בכליות. גם משקאות מוגזים פוגעים בכליות (גורמים אבנים), וממתיקים מלאכותיים כמו אספרטיים וסוכרזית מזיקים מאד לגופנו.
  7. איכלו פחות מזון מעובד ומשומר. קנו יותר פירות וירקות טריים. איכלו ארוחה מבושלת אחת או שתיים ביום.
  8. צמצמו חשיפה לקרינה. קרקעו את עצמכם – לכו יחפים לפחות 10 דקות ביום. הימנעו ככל הניתן ממשקפי שמש (צריכים אותם רק בירידות לטבריה בזריחה) וממסנני קרינה.
  9. מומלצת פעילות פיזית מתונה. בשום אופן לא ריצה או פעילות מאומצת מדי. פעמיים בשבוע לכו ברגל 20 דקות בכל פעם.
  10. הקפידו לישון 8 שעות בלילה. מי שעובד עד שעות מאוחרות ישתדל להשניץ (להקפיד על שנת צהריים אפילו של 5 דקות).
  11. היפגשו עם חברים אחת לחודש לפחות. בפקודה. זה חשוב כמו מזון וכמו אויר לנשימה.
  12. לימדו כל הזמן משהו חדש. יש שיעורי תורה בחינם בכל בית כנסת כמעט ויש הרצאות חינם למי שקשה לו כלכלית לשלם עבור חוג.

צילום תמונה: סיגי גולן – נחמני

הפוסט הבא
הפוסט הקודם

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

טיפים

נזקי הקנאביס

סמים ולא נהנים– הכתובת זועקת מהקיר אבל רבים מעדיפים להתעלם ממנה ולטשטש עם קנאביס סימפטומים חמורים, בטענה שהקנאביס מרפא. לשיטתי, כל המחלות מקורן בנפש האדם.

קראו עוד »
טיפים

תזונה תומכת כבד

יש להרבות באכילת אבוקדו, ארטישוק, שומר ופאפיה לצורך ניקוי ושיקום הכבד.  גם סלק עוזר להיפטרות מרעלים. להזהר משמנים שמופקים מכותנה ומזרעים כמו קנולה וחריע. לצרוך

קראו עוד »