איך למנוע קמטים ולהראות צעירה ב- 10 שנים

להלן כמה עצות שימושיות, חסכוניות וקלות ליישום:

1. לא להשתמש בקרמים למיניהם, כי הם מזיקים ומכילים רעלים (פראבנים, בשמים סינתטיים, חומרי שימור וכד'). להשתמש בשמן שמופק מפירות כמו שמן זית או שמן זרעי ענבים (המומלץ ביותר כי חסר ריח). למרוח את השמן בלילה לפני השינה בפנים והיכן שרוצים: בצוואר, בכפות ידיים ורגליים, וללכת לישון. המצעים ייראו זוועה ועם כתמי שמן אבל הפנים – חלקות.

2. לא לישון על הבטן. מבחינה בריאותית הכי כדאי לישון על צד שמאל.

3. לא לחשוף את הפנים לשמש ישירה. ללכת עם כובע רחב תיתורה גם בחורף.

4. לא לבכות. הבכי מעודד היווצרות קמטים.

5. מידת ההשתוות מונעת היווצרות קמטים. הכוונה לשמור על שוויון נפש בצורה כזו שהחוויות שחווה האדם (טובות ורעות) אינן משפיעות או גורמות לו לשינויים מהותיים באופיו וברגשותיו. הביטוי העממי שמאפיין את המדרגה הזו הוא "זה עובר מעלי".  בגיל 90 וגם בגיל 100 שרה אימנו נראתה כמו בת 20 בגלל המידה הזאת.

6. לאכול נכון ולהקפיד לשתות מספיק ( לפחות 2 ליטר ביום) כדי למנוע עצירות. עצירות קשורה בקשר ישיר להיווצרות קמטים.

7. התאפרת לקראת יציאה ובשובך את מנסה להסיר את האיפור מאזור העיניים? ותרי כי שפשוף העור סביב העיניים מזיק. לכי לישון עם האיפור. הכרית תראה בבוקר נורא, האיפור יישאר וקצת יצריך תיקוני בוקר.

8. סנטר נקי מקמטים ומפגמים וצלקות הוא תוצאה של כליות בריאות ומתפקדות.

9. לישון 8 שעות בלילה. קשה אבל לא בלתי אפשרי. הכל ענין של סדר עדיפויות.

10. אפשר להגיע לטיפול בקליניקה שלי לטיפול בבעיות פיזיות, ועל הדרך לקבל פנים חלקות יותר (וגם מוארות ויפות יותר לדברי מטופלי). מנסיוני, טיפול באזור הפנים כגון במקרים של: הסרת קטרקט, כאבים בעצמות הפנים, סינוזיטיס – מניב תופעת לוואי מעניינת של העלמת קמטים. שבוע לאחר הטיפול הראשון החלו להיעלם הקמטים לחלק מהנשים שטופלו אצלי. לאחר הטיפול השני ניכר עוד יותר השיפור במצב הפנים, ובטיפול השלישי נעלמו כמעט כליל כמודגם בתמונות של א' – מטופלת יקרה וצדיקה שתמונות פניה מפורסמות כאן ברשותה.

בהצלחה!

 

 

 

3 תגובות

  1. הי. אני אוהבת לקרוא מה שאת כותבת הרבה פעמים אבל הפעם יש לי הסתייגות.. לא לבכות?? זה נראה לי ממש הרסני לעודד אנשים לא לבטא או להדחיק רגשות למען עור הפנים.. אין לי ספק שההדחקה גורמת לבעיות חמורות הרבה יותר. כמו כן הכתיבה על "השתוות", רוב האנשים שמדווחים שהגיעו לשם כדי להרגיש רוחניים, הם לא באמת שם. הם מדחיקים רגשות ברמות קשות. וזה הרבה פעמים חוזר אליהם בענק. לא יודעת מה עם שרה אימנו, אבל אני מאד מקוה שהיא הרגישה הכל ולא נתנה לדברים לחלוף מעליה, זה לא ממש חיים.. אי אפשר באמת לברוח מרגש ולא לתת לו להשפיע. הוא שם בכל מקרה. כך בכל אופן אני למדתי, בדרך הקשה.

    • שלום יעל. ברור שיש לבכות במקרים של צער עמוק כמו פטירת אדם קרוב. כל השאר הם לרוב זוטות, ולכן האדם לא צריך כלל להצטער בגינם, כך שאינו מדחיק דבר.

  2. חייבת להוסיף
    שרה אמנו נשארה יפה בגיל 100 כמו בגיל 20, מאחר והיתה צדיקה ונקייה מעוון. רש"י על הפסוק כותב שהיתה נקייה מחטאים כמו ילדה קטנה.

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

ריפוי ואורח חיים בריא

מה מותר לאכול לרוב מטופלי

הלחמים שמרשה לחולי צליאק ולמי שזמנית אסור להם גלוטן הם רק 4 סוגי לחמים: "לחם כוסמת ירוקה" של "אנשי הלחם" מקיבוץ מורן, לחם כוסמת ירוקה

קראו עוד »
טיפים

טיול גלילי בחורף

בחורף תשפ"ד נסענו לטיול חנוכה בן שלושה ימים  11-13.12.2023 בגליל. לנו ביבנאל. כל הדרך מנתניה לגליל נראתה כמו לקוחה מאגדות האחים גרים- מרחבים ירוקים אינסופיים. במפתיע

קראו עוד »
טור גוף-נפש

ריח רע בפה

באשת הפה- האליטוסיס (Halitosis) – שם מזעזע לבעיה רפואית מוכרת כל כך לריח פה בלתי נסבל. חברות המייצרות מוצרי הגיינה לפה, שלרוב כלל אינם בריאים לגופנו,

קראו עוד »