ריפוי מלא מוירוס פפילומה (HPV)

אל סיגי הגעתי במצב נפשי די לא משהו, זוגיות עם גבר שלא מתאים לי (עזרה לי להבין שזה לא נכון) ולאחר בדיקת פאפ (PAP) שעשיתי ויצאה לא תקינה- בעקבותיה הרופאים אמרו שיש לי את וירוס הפפילומה, ושאצטרך לעבור ניתוחון שבו יוציאו את החלקים שבהם הוירוס נגע בצוואר הרחם.

סיגי שינתה לי את התזונה (ירדתי 5 קילו, למרות שלא לשם כך הגעתי אליה, וחייבת להודות שהיא עשתה לי סוויץ' בחשיבה לגבי תזונה, היום אני חושבת פעמיים לפני שאוכלת דברים שלא טובים לי), טיפלה בי ואמרה לי שהוירוס לא קיים (אמרה שיש הרבה בעיות אחרות בהם טיפלה בטיפול).
לאחר כמה חודשים ומכיוון שלא האמנתי לה שהוירוס באמת לא קיים (כי הרי איך זה הגיוני?) הגעתי לרופא נשים שטען שבבדיקת מיקרוסקופ הוא רואה את הוירוס. עברתי את הניתוחון (קוניזציה) וחיכיתי לתוצאות בערך חודש.
סיפרתי לסיגי שהוירוס חי ובועט בגופי והיא התעקשה שכבר מזמן יצא מגופי ולא נשאר ממנו כלום.
לאחר חודש בביקורת אצל הרופא נאמר לי שהכל תקין כלא היה. הרופא טען, שכל הממצאים יצאו תקינים כאילו לא הייתה בעיה בכלל מהתחלה ולא ידע להסביר מעבר לכך. כלומר עברתי פרוצדורה רפואית מיותרת לחלוטין.
זוקפת לזכותה של סיגי (גם כי אין לי הסבר אחר) שאני בריאה ומרגישה טוב וכשיש לי ימים בהם פחות טוב לי סיגי תמיד זמינה לי, מטפלת ועוזרת וממשיכה להנחות אותי בנושא התזונה.
לסיכום- לא האמנתי לכל העסק הזה, נוכחתי לדעת שטעיתי. זה אכן עובד. איך תשאלו? לא יודעת! אבל תסמכו על סיגי.
ולך סיגי יקרה רוצה לומר תודה, ללא קשר לטיפול בי את אישה מקסימה עם לב רחב ❤
ע' מהצפון

 

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

מחלות זיהומיות

ריפוי פפילומה

מטופלת הגיעה אלי כשסבלה מווירוס פפילומה (HPV) פעיל בצוואר הרחם. במהלך הטיפול הסברתי לה את משמעות הווירוס שמעיד על חרדת נטישה והיא תיקנה מיד ברמה הנפשית,

קראו עוד »