סלט ירוק

המצרכים:

כוסמת ירוקה מושרית במים לשעתיים או נבוטה (כדי להנביט לא משרים ללילה כמו קטניות אלא רק לשעה. מעבירים למסננת ומשאירים ללא מים לילה שלם בארון חשוך)

6 סלרי גבעולים ועלים

חצי צרור פטרוזיליה

חצי צרור כוזברה

3 כפות שמן זית

כפית קצח

חצי כפית כורכום

חצי כפית כמון טחון

1/4 כפית גבישי שום

מעט מלח (עדיף לוותר)

מיץ מלימון שלם גדול או לסחוט 10 לימונים סיניים, לחתוך לקוביות קטנות את קליפתם ולהוסיף לסלט

1/4 כפית פלפל שחור טחון

לקישוט: חופן נדיב של חמוציות או גרגרי רימון

 

אופן ההכנה:

קוצצים גבעולים ועלים, מוסיפים את כל שאר החומרים ומערבבים. מקשטים מלמעלה בחמוציות או בגרגרי רימון.

 

הפוסט הבא
הפוסט הקודם

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

טיפים

טריקים לריפוי מהיר

כל העצות המופיעות כאן אינן תחליף לייעוץ רופא. קנדידה וטפילים אחרים כולל סטרפטוקוקוס ודלקת ריאות – לשים שן שום קלופה ועלה דפנה בכוס/בכד מים ולשתות

קראו עוד »
מתכונים

לחם ללא גלוטן

אינספור נסיונות העלו מתכון מנצח, אוורירי ומהיר הכנה, שבבסיסו 4 כוסות קמח ללא גלוטן (בבסיסו זה קורנפלור) ועוד 3 כוסות של זרעים מזינים טחונים לבחירתכם,

קראו עוד »
מתכונים

עוגת שיש קלה ומרשימה

המצרכים: 1/2 2 כוסות קמח ללא גלוטן (‘קונדיטור’) חצי כוס קקאו כוס סוכר קנים כף קינמון טחון 2 סוכר וניל 4 ביצים גדולות 1 וחצי כוסות מים

קראו עוד »
מתכונים

נא או מבושל?

הגענו למסקנה מרתקת: ברוקולי וקישוא טעימים פי אלף בעודם נאים ולא מבושלים! קישוא יותר מתוק ויותר קריספי ממלפפון. אנחנו מכורים לקישואים! את הברוקולי הצעיר שבתמונה

קראו עוד »