גלידת עיזים (3 עד 4 מנות)

פודינג טעים מאד בטעם של גלידת וניל מחלב עיזים שאכלנו פעם והחלטנו לשחזר ויהי מה. הצלחנו בגדול ובמקום להקפיא שמנו במקרר. פחות נזק לטחול!

אכילת מזון קפוא לא בריאה לנו, וגם מזון מהמקרר צריך להגיע לטמפרטורת החדר לפני שאוכלים אותו.

המצרכים:

חבילת פודינג וניל

400 עד 500 גרם יוגורט עיזים (אנחנו השתמשנו ביוגורט 400 גרם של גבינות השומרון)

למי שרוצה צבע ורוד- כדאי לאדות סלק מקולף בסיר עם 3 כפות מים על אש נמוכה למשך כשעה. מהנוזל האדום שהגיר ניתן לעשות צבע מאכל ורוד.

3 כפיות של מי סלק בהחלט יספיקו. כדאי להוסיף כפית של מי ורדים (תרכיז מתוק ולא התמצית בבקבוקון קטנטן) לפודינג הוורוד.

במקום מי סלק ניתן להשתמש בכף ריבת פירות כהה כמו דובדבנים ואז אין צורך במי ורדים.

לקישוט: 2 עד 3 תותים או כל פרי אדום אחר ואפשר גם עלי ורדים מסוכרים

 

הכלים:

קערת מערבלגלידת עיזים לאתר

וו הקצפה למערבל

מרית

3  או 4 גביעי קינוח עם רגל

מכשיר גיטרה לפריסת ביצים או סכין וקרש חיתוך

כפית

כף

 

אופן ההכנה:

מערבלים במערבל (מיקסר) את הפודינג עם היוגורט למשך כ- 2 דקות במהירות גבוהה (בשניות הראשונות מהירות נמוכה כדי למנוע השפרצה).

את מחצית כמות הפודינג המוכנה מוזגים ל- 3 גביעים.

את המחצית השניה מערבלים שוב עם 3 כפיות מי סלק ו- 2 כפות מי ורדים למי שרוצה (או עם הריבה).

מוזגים לאותם גביעים לצד או מעל לפודינג הלבן.

את התותים ניתן לפרוס במכשיר הגיטרה או בסכין.

מקשטים בפרוסות תותים, בדובדבנים או בעלי ורדים כל אחד מהגביעים.דחוס גלידת עיזים

 

הפוסט הבא
הפוסט הקודם

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

מתכוני מבוגרים

לחם ללא גלוטן

אינספור נסיונות העלו מתכון מנצח, אוורירי ומהיר הכנה, שבבסיסו 4 כוסות קמח ללא גלוטן (בבסיסו זה קורנפלור) ועוד 3 כוסות של זרעים מזינים טחונים לבחירתכם,

קראו עוד »
מתכוני מבוגרים

עוגת שיש קלה ומרשימה

המצרכים: 1/2 2 כוסות קמח ללא גלוטן (‘קונדיטור’) חצי כוס קקאו כוס סוכר קנים כף קינמון טחון 2 סוכר וניל 4 ביצים גדולות 1 וחצי כוסות מים

קראו עוד »
מתכוני מבוגרים

סלט ירוק

המצרכים: כוסמת ירוקה מושרית במים לשעתיים או נבוטה (כדי להנביט לא משרים ללילה כמו קטניות אלא רק לשעה. מעבירים למסננת ומשאירים ללא מים לילה שלם בארון

קראו עוד »