הרעלת מתכות

הטיפ הזה עשוי להציל חיים. שתפו אותו!

מה עושה הרעלת מתכות? נזקים לכל הגוף. המוח נפגע מכך בצורה קשה. עד כדי מחלות נפש ממש! ראו את הספר "הכובען המטורף ואייזיק ניוטון- התופעות המוזרות של המוח" מאת סטיבן ג'ואן. למה הכובענים היו מטורפים בתקופת הכתיבה של אליס בארץ הפלאות? כי השתמשו בכספית לייצוב הלבד מסביב לכובע ונשמו אדי כספית. מה גורמת הרעלת מתכות? פגיעה בצ'אקרת הכתר (חיבור לבורא עולם). פגיעה קשה בזיכרון, אובדן ריכוז, פגיעה קשה בבלוטת התריס ובכבד, השמנה, בעיות עיכול מגוונות כולל שלשול והקאה, התכווצויות שרירים קשות, עייפות, פגיעת לימפה קשה עד כדי התנפחות בלוטות לימפה באזור ההרעלה ועוד. הרעלת עופרת במי השתיה מוטטה את האימפריה הרומית. בתחילה בנו אמות מים שהובילו עם כדי חרס מים ממקום למקום. אח"כ עברו לעופרת. צינורות העופרת הרעילו אותם וגרמו לשיגעון! נכון, אפשר להוציא אצלי ואצל תלמידי הרעלת מתכות בתוך שניות, אבל למה להגיע לזה? מינעו מעצמכם צרות צרורות והתרחקו ממתכות רעילות. על חלקן ניתן למרוח לק שקוף או פשוט לגעת באמצעות שקית נילון או כפפה אם הן חיוניות. 

למה הגיעה הרעלת מתכות? לתקן איבר פגוע שעמד חלילה להתפוצץ, כמו כיס מרה או תוספתן, או על סף נזק גדול (פגיעת וריד שער הכבד, גידול במעי, עצירות קשה).

להלן הגורמים הנפוצים להרעלת מתכות בימינו :
קעקועים כולל איפור קבוע. במיוחד קעקועים צבעוניים- הרעלת מתכות מכל הסוגים!

שרשראות (כולל של מטוטלות), תכשיטים וסיכות לבגד ולשיער ממתכות מפוקפקות כולל גולדפילד. יש כמה סוגים ולכן חלק מהגולדפילד ניתן לצפות בלק שקוף ולחלק לא יועיל דבר. יש מתכות כה מסוכנות שגם לק שקוף לא יועיל בגלל התדר שלהן.

עגילי "זהב" שניקנו בכמה מאות שקלים והתבררו כזיוף.

פירסינג באוזן, בלשון, בגבה, בטבור- הובטח שהעגילים עשויים מטיטניום. שקר וכזב- התגלו כעשויים ממתכת רעילה (ברובה עופרת) שגרמה לנערה להגיע לטיפול בכדורים פסיכיאטריים!

עגילי כסף אמיתי שנקנו באינטרנט אבל צופו בצבע מתכתי של זהב אדמדם וככה"נ אחראים להרעלת ארסן וניקל. "איך זה נגמר בסוף כולם יודעים" כמו ששר אהוד בנאי- אינסוף התעטשויות, נזלת קשה והתנפחות בלוטות לימפה צוואריות!

מוצרי קוסמטיקה רעילים כולל קרמים לסוגיהם, איפור לעיניים, מייקאפ ושפתונים. זה הזמן לעבור לשמן זרעי ענבים במקום כל הקרמים למיניהם. חוששים מהרעלת מתכות בדאודורנט? עברו לסודה לשתיה כדאודורנט טבעי וזול. קוסמטיקאית רוצה לשים לך מסיכת זהב על הפנים? ברחי כל עוד רוחך בך. ממה שראיתי עד כה, מדובר במתכות רעילות במיוחד.

מסגרת משקפיים יוקרתית שעלתה 800 ש"ח (עשויה מניקל) בחנות אופטיקה יוקרתית- אל דאגה. המטופלת תשים עליה לק שקוף ותוכל לחבוש את המשקפיים.

ידיות של שידה (עופרת וניקל)

מחזיק מפתחות (עם תפילת הדרך!)

אבזם של חגורה

רוכסן של מכנס או תיק או ג'קט

כפתורים

מסמרי ניטים לג'ינס

כבל מתכת למשיכה ממאוורר תקרה שאחראי על הדלקת/כיבוי המאוורר או האור

מכסה של בקבוק זכוכית

כף גלידה מפיוטר ושלל אביזרים לבית מפיוטר כמו קערית לדבש בצורת תפוח

כפית מיוחדת שעלתה מאד בזול (בדיל)

סכו"ם מנירוסטה שידיותיו מפלסטיק – החיבור בין 2 חלקיו עלול להיות עשוי מניקל! ראו בתמונה המופיעה כאן.

מפיון מתכת צבוע בצבע לבן

חלק תחתון של כוס קידוש מאלומיניום מצופה אמאייל (סגסוגת מתכות רעילה מתחת לכוס וגם ב"רגל" שלה)

כלי קרמיקה למאכל במיוחד אם נסדקו. למשל, כוס או קערת קרמיקה מעורבת בעופרת – אם יש סדק זה מחמיר את הזליגה של העופרת למזון!

כלי אלומיניום ותבניות חד פעמיות מאלומיניום.

ניר כסף- אפשר לכסות תבנית מעל פלטת שבת מעל לניר אפיה או לניר מגבת. סכנה גדולה במזון חומצי שבא במגע עם ניר כסף. הוא מתמוסס לתוך המזון! כמו כן, אסור שימוש בניר כסף  בטמפרטורה מעל 100 מעלות!

מגע עם סוללות ישנות שנזלו

הרעלת ליתיום- מביצים (אל תשאלוני איך)

הרעלת עופרת וארסן בירקות ובפירות שמגיעים מחו"ל ובחלק מהירקות והפירות בארץ. גם ציאניד, זרחן אורגני וריסוסים אחרים אבל זה ענין של הרעלה שאינה ממתכות. עוד הרעלה נפוצה שאינה ממתכות היא הרעלת פורמלדהיד שמגיעה לרוב משימוש במרככי כביסה ובלק לסוגיו למריחה על ציפורניים ובאצטון המשמש להסרתו. אנא הימנעו מרעלים אלה! ההרעלה חמורה שבעתיים בזמן הריון! פורמלדהיד נפוץ מאד גם ב: חלק מהחלקות השיער, בגדים ואף מפות ומצעים שרוססו כדי למנוע קמטים או כתמים, סבונים,  רהיטים ומזרנים.

הרעלת קדמיום, עופרת (בעיפרון רגיל) ומה לא – ציירים שמשתמשים בצבעים רעילים וגם נוגעים בהם עם האצבע, מוחקים ומטשטשים קצת עם האצבע ונוגעים בה אח"כ עם קצת רוק לטשטש עוד יותר…  ראיתי ציירים וציירות שסובלים תמידית מהרעלה קשה כולל, למשל, נשירת שיער חמורה, חולשה ועייפות, בעיית זיכרון גדולה ומחלות נפש קשות.  עיין ערך הצייר וינסנט ואן גוך. ואן גוך סבל מ: סכיזופרניה, אפילפסיה, ממה שראיתי בציור הפורטרט העצמי שלו הוא היה דכאוני, והיתה, לדעתי, ברקע דלקת קרום המוח והרעלת מתכות (כספית, עופרת, קדמיום, אבץ, ניקל ועוד) חמורה ביותר- חלק מהמחלות גורמות ישירות למחלת נפש. חולשה, עייפות, פגיעת לימפה חמורה (אובדן שמחת החיים עד כדי כך שכרת לעצמו אוזן ובהמשך התאבד). הנורא מכל שלא היה מודע שהוא מרעיל את עצמו. ראו מה כתב בעצמו:  "הקובלט הוא צבע אלוקי ואין משהו טוב יותר כדי ליצור אווירה מסביב לחפצים… אין כל הגיון לוותר על הצבעים האלה. וגם לא על קדמיום". לפיכך, הסטריאוטיפ של האומן הדכאוני והמיוסר לא נוצר יש מאין. יש לו על מה להתבסס…

מלחי אלומיניום, כספית ועוד הפתעות שיש בחיסונים. גם אלו מתכות מסוכנות שבכמות קטנה עלולים לפגוע בגופנו. למען הסר ספק, אין פה הוראה גורפת כנגד חיסונים מכל סוג.

תהיו בריאים ושמחים.

 

צילום תמונות: סיגי גולן-נחמני

2 תגובות

  1. בית מירקחת משתמש בניר כסף לעטוף מארזי גלובולינים כדי להגן עליהם מקרינה.האם יש לך המלצה אחרת?
    כדי לנקות מהגוף מאלומיניום האם בליעת אצת כלורלה בכדורים יכולה להועיל לדעתך?
    תודה

    • אין בכך כל נזק. הבעיה עם אלומיניום היא בעיקר בכלי בישול שמתחממים מעל ל- 100 מעלות. יש גם תרופות שמכילות אלומיניום בכמויות לא מבוטלות כולל תרופות תמימות ו"טבעיות" שאמורות לסייע לעיכול. כלורלה וספירולינה ושאר תוספי התזונה האופנתיים בימינו די מזיקים ממה שראיתי עד כה.

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

טיפים

טריקים לריפוי מהיר

כל העצות המופיעות כאן אינן תחליף לייעוץ רופא. קנדידה וטפילים אחרים כולל סטרפטוקוקוס ודלקת ריאות – לשים שן שום קלופה ועלה דפנה בכוס/בכד מים ולשתות

קראו עוד »