נא להגיע:

♦ רצוי ללא לק בציפורני ידיים ורגליים וללא מייקאפ (לא חובה).

♦ ללא: בושם (מותר דאודורנט), קרם גוף/ידיים, קרם מבושם לשיער.

♦ בלי תכשיטים ממתכת ובלי תכשיטי פירסינג. לא יטופלו מטופלים עם פירסינג למעט בתנוך האוזן. מעבר לפגיעה קשה בזרימת אנרגיה תקינה בגוף תתכן הרעלת מתכות מעגילים ומנזמים שעשויים ניקל ועוד כל מיני סוגי מתכות רעילות ביותר.

♦ רצוי ללבוש בגדים מכותנה (לא סינתטיים), ואם אפשר שלא כובסו עם מרכך כביסה לפני ההגעה אלי.

♦ התשלום הוא במזומן או בהעברה בנקאית או בהעברה בפייבוקס או בפייפאל או באמצעות אפליקציית משולם.

♦ חשוב שתדעו מה השם המלא שלכם ושל אמכם. גם אם רק למשך שלושה ימים אחרי לידתכם קראו לכם כלפו או לאמא קראו גם מירי ולא רק מרים.

♦ כדאי להביא רשימת תרופות שנוטלים על בסיס קבוע כולל תוספי תזונה.

♦ אם יש בדיקות מהתקופה האחרונה מומלץ להביא אותן, במיוחד אם מדובר בבדיקות שמעידות על חריגה גדולה מהנורמה.

♦ תינוקות, ילדים ובני נוער- כדאי להורים לשקול אותם ולמדוד את גובהם לפני תחילת הטיפול.

♦ תינוקות ופעוטות מתחת לגיל 5 – ניתן לטפל גם במצב שינה. אין הבדל בטיפול אם הפעוט ישן או ער.

 מה לומר לילד בן 8 לפני טיפול כדי שלא יחשוש?  אפשר לתאר אותי כחברה שלכם וכאשה מצחיקה (מאד משתדלת להצחיק ילדים) שמרפאה אנשים באמצעות הידיים ודברים שהיא אומרת. מסבירה באמצעות הדיבור איך לתקן בעיות בגוף, למשל, כבד נפגע מכעס, וגם מניחה ידיים על הבטן של המטופל לזמן קצר וככה הוא מתרפא. בסוף הטיפול מקבלים פרס מתיבת הפרסים.

♦ מי בא קודם- הורה או ילדיו? עדיפות תמיד להורה לפני ילדיו כי הוא מקור רוב הבעיות בילד. לפעמים לאחר טיפול בהורה לילד יש הטבה גדולה או אף היעלמות תסמיני המחלה. למשל, הורה שיש לו בעיה בהיפותלמוס עקב קושי לדאוג לעצמו קודם, יראה את הבעיה משתקפת בילדו שמרטיב בלילה עד גיל מאוחר כמו גיל 16!

♦ למי שרוצה לרדת במשקל כדאי למדוד היקפים לפני הגעה לטיפול.

♦ למי שמתקשה להגיע כי גר רחוק מאד או שיש בעיית ניידות מומלץ לבוא לטיפול ראשון בקליניקה ואחר כך טיפולים נוספים אם בכלל יהיה צורך יתבצעו מרחוק.

♦ רצוי להקליט את הטיפול. כשיוצאים מהטיפול לרוב זוכרים רק חלקית מה בדיוק נאמר. כדאי להפעיל נייד על מצב טיסה ואז להקליט איתו.

♦לכל המטופלים ניתנת הנחיה להפסיק לעשן, וכן להמנע ממוצרי חלב פרה, מנס קפה (פוגע בכבד. מותר קפה שחור או אספרסו במידה מועטה) ומשימוש כלשהו במיקרוגל או בכיריים אינדוקציה. לא יטופלו בעלי כיריים אינדוקציה. לרוב ניתנת הנחיה להמנע לפחות לזמן מה מחיטה או מגלוטן בכלל ומשמרים ומפטריות. רוב המטופלים נשארים עם הנחיה להמנע מחיטה ומשמרים ומפטריות לכל חייהם (לרוב מותר כוסמין ושאר הדגנים כמו לחם מחמצת ללא שמרים). אם אין בכוונתכם לוותר על עישון, על שימוש במיקרוגל/אינדוקציה או על אכילת מוצרי חלב פרה ושאר הנחיות התזונה – אין טעם לבוא לטיפול. מי שטבעוני ואינו מוכן לאכול ביצה או דג – הטיפול אינו מתאים לו. מטופלים הצורכים קנביס, סמים נגד כאבים כמו אוקסיקודון או מדבקת אופיואידים כמו פנטה/ פנטניל- חובה להימנע משימוש לפחות שבוע לפני טיפול. הם מונעים התקדמות נפשית ואין טעם לטפל בעת השפעת הסמים. לידיעתכם, קנביס אינו מרפא מהשורש אלא מטשטש סימפטומים של מחלות מסוימות. רק לידיעתכם, מי שצורך קנביס וסמים אחרים פוגע לעצמו בצ'אקרת הכתר. אין טעינה של הנשמה בשנת הלילה! ממה שראיתי בקליניקה שלי קנאביס פוגע קשות גם בלב. ונשמרתם לנפשותיכם מאד.

♦ מחלות רבות נובעות מחולשת טחול (בעיות עיכול, שרירים, וורידים, קרישה, זרימת דם, טחורים, בקע מפשעתי/סרעפתי/ טבורי, צניחת איברים ועוד), וכדי לרפאו ריפוי מלא יש צורך בתדר של אש בעת בישול. מטופלים שמבשלים רק באמצעות אנרגיה חשמלית כמו כיריים חשמליות ואין בכוונתם להחליף לכיריים שמופעלות על גז – לא ישיגו ריפוי מלא. הכאבים והבעיות יחזרו עם הזמן, ולכן אין טעם לבוא לטיפול במיוחד אם מדובר בכיריים אינדוקציה.

♦סימפטומים כמו שינויים בקצב הלב, חולשה ועייפות, נדודי שינה, כאבי ראש וסחרחורות נגרמים פעמים רבות מקרינה. לכן מי שמתכוון להמשיך להיחשף לקרינה בעוצמות גבוהות כמו ראוטר אלחוטי שפועל כל הזמן בבית, מיטה חשמלית או סדין חימום חשמלי שמחוברים לשקע בזמן השינה, הטענת טלפונים ניידים ואלחוטיים קרוב לגוף וכד' – בל יבוא לטיפול, כי הסימפטומים יחזרו תוך זמן קצר אחרי הטיפול. חשיפה לקרינה יכולה לנבוע משהייה ממושכת בסמוך לשקע חשמלי או מתג גם כשאינם מופעלים. לכן יש להרחיק מיטות כחצי מטר לפחות ממקורות קרינה.

♦ נא להביא בקבוק מי שתיה קטן או גדול, אפשר ממולא במי תמי 4, לכל טיפול, לא רק לטיפול הראשון. למים יש זיכרון, וכל מה שייאמר במפגש ייזכר. במשך הימים שאחרי הטיפול תשתו בכל פעם קצת מהמים האלה וההבנה של מה שנאמר בטיפול תחלחל טוב יותר. הרעיון נלקח מפה:

זה סרט שמראה שלמים יש זיכרון גם למראות וצלילים ולמילים ואפילו לכתב.  לחצו כאן לתקציר הספר על המים, שמראה שמים זוכרים.

♦ לאחר הטיפול תתכן עייפות, לכן לא מומלץ לתכנן פעילות מאומצת ביום הטיפול. חולי סרטן בשלב 4 של המחלה מתבקשים להגיע עם מלווה שינהג בחזור או לשוב במונית עקב העייפות והחולשה לאחר הטיפול (בדומה להתאוששות מניתוח מורכב).

♦ לרוב המטופלים ניתנת הנחיה להימנע לפחות לשבוע מגלוטן, משמרים ומסולניים: חציל, תפו"א, עגבניה (מותר עגבניה שרי), פלפל ירוק. לכן כדאי לבשל אורז או כוסמת לפני הגעה לטיפול כדי שיהיה לכם מה לאכול בשובכם הביתה. נא להמנע מלחם ומלחמניות ללא גלוטן, לעומת זאת, שכן הם עתירי שמרים וחומרים מזיקים. יש טורטיות כוסמת של 'מונבטים' ללא גלוטן וללא שמרים ב"ניצת הדובדבן" ואפשר להזמין ישירות מהאתר של 'מונבטים' ללא עלות משלוח.

♦ אין לגעת במטפלת לפני, אחרי ובמהלך הטיפול. כל המטופלים, כולל קרובי משפחה קרובים מאד, מתבקשים להמנע מנשיקות ומחיבוקים. זה כולל מלווה של המטופל. בהחלט מובן שרוצים לחבק ולנשק את המטפלת, אבל זה בעייתי מכיוון שעלולה להתרחש התערבבות ולקיחת בעיות המטופל.

♦ מטופלים בחו"ל יכינו טלפון עם חיבור קווי (לא אלחוטי ולא סלולרי) אם אפשר (לא חובה כי יש זום או שיחת וידיאו בפייסבוק), בקבוק מי שתיה קטן או גדול לידם, וישלחו מראש בדוא"ל צילום של: פנים, שתי עיניים וגם עפעפיים כשהעיניים עצומות, לשון (להוציא אותה כמה שיותר החוצה בעת הצילום), ציפורני ידיים ורגליים ובנפרד מקרוב לצלם אגודלים. ניתן לשלם מראש בהעברה בנקאית, בפיי פאל, או בפייבוקס.

♦ סוכרתיים חייבים למדוד רמות סוכר בדם כל יום, שכן כבר ביום הטיפול או בסמוך לו תתכן נפילה דרסטית ברמת הסוכר בדם (למשל, מ- 200 ל- 80) ואז צריך להתיעץ עם הרופא על הפסקת כדורים לסוכרת. בדומה לכך מטופלים שסובלים מלחץ דם גבוה חייבים למדוד כל יום לחץ דם ובזמן ירידה של לחץ דם לנורמלי עליהם להתיעץ עם הרופא על הפחתת או הפסקת כדורים ליתר לחץ דם.

♦ עקב עומס מטופלים, סיגי אינה משוחחת עם מטופלים חדשים לפני הטיפול. ניתן לקבל מידע מפורט באתר או מענה אנושי בטלפון 053-3545467. ניתן להשאיר מיסרון בוואטסאפ בנייד 052-8332941 עם שם מלא ושם האם ותאריך ושעה רצויים לטיפול. לאחר קביעת תור לטיפול אין ליצור קשר דרך הפייסבוק או הוואטסאפ, שכן סיגי מתחברת אליהם לעיתים רחוקות.

לשאלות נוספות נא לעיין בתשובות לשאלות נפוצות (FAQ) או לפנות בקצרה (עד 5 שורות) לסיגי במייל.

כתובת הקליניקה: רח' קדושי בלזן 4 נתניה (מול בני עקיבא)