למה קעקוע מזיק? האם פירסינג מזיק?

התורה אוסרת על כתובות קעקע. גם אני אוסרת ולא מסיבה דתית. מי שעושה כתובת קעקע מחמיר חסימה אנרגטית בדיוק איפה שיש חסימה! מי שיש לו בעיית ריאה מקעקע על מרידיאן הריאות, מי שיש לו בעיית מעי גס- מקעקע בנתיב של מעי גס. ככה זה. הגוף שואף להחמיר את מצבו כדי שהנשמה תתעורר! כמו כלואים בכלא 6 ובכלא 4 שמעשנים בלי הפסקה ומדליקים סיגריה בסיגריה (הריאות קורסות ואז האדם מתעורר כדי לעצור את הצער שלו, במקרה הטוב).

סכנות נוספות לכתובת קעקע:

הרעלת מתכות. בוודאות יש לכל מי שקעקע את עצמו אפילו קעקוע קטן. כולל פגיעת לימפה קשה. אפשר לנקות את הגוף מהרעלת מתכות בטיפול אצלי ואצל תלמידי.

תגובה אלרגית.

הפרעה לבדיקת MRI (חלקיקי מתכת בצבע).

קעקוע בגב התחתון, עלול למנוע מיולדת קבלה של זריקת אפידורל, מחשש שהמחט החודרת את העור, תגרור עימה חלקיקי צבע אל אזור חוט השידרה באופן שעלול לגרום לסיבוכים ולדלקות.

אפשרות להפרעות הורמנליות והעלאת השכיחות לסרטן. 

אם כבר נעשו הקעקועים, עדין אפשר לתקן את האיבר הפגוע אבל זה לוקח קצת יותר זמן.

לגבי פירסינג- המקום היחיד בגוף שמותר לחורר ולשים בו עגיל הוא תנוך האוזן. כל מקום אחר עלול לפגוע בגופנו כי הוא חלק ממסלולי האנרגיה (מרידיאנים) בגופנו במיוחד באוזן (גם בלשון ובעוד מקומות) יש ייצוגים מאד צפופים של כל אברי הגוף. עגיל ששמים באמצע האוזן בצד החיצוני עלול לפגוע בכתף ועגיל ובצד הפנימי יותר עלול לפגוע בשלפוחית השתן. כל איבר אפילו קטן בגופנו כולל ייצוג של אברי הגוף כולו כמו ברפלקסולוגיה. פירסינג בגבה עלול לגרום לשיתוק של חצי פנים.

גם אם יש עגיל במקום שאינו התנוך, וגם אם נעשה כבר נזק, יש להוציא מיד את העגיל והגוף יירפא את עצמו.

אזהרה גורפת לגבי תכשיטים בכלל ופירסינג בפרט- זהב וכסף מתאימים לרוב האנשים אבל לא מתכות רעילות כמו קדמיום, בדיל, סגסוגות שמכילות עופרת (ראיתי בלי סוף מקרי הרעלה שחלקם הגיעו לשיגעון בגלל הרעלת עופרת), וכמו כן איני מרשה למטופלי לענוד גולדפילד. לעיתים אפשר אבל רק אחרי ציפוי יסודי בלק שקוף. מתכות רעילות מאד – לא יועיל ציפוי בלק שקוף. הן תדר שאינו מתאים לגופנו. הנזק של מתכות רעילות קשה וחמור ועלול להגיע לנפיחות קשה בלימפה לאורך זמן ולעייפות קשה ולשיבוש תהליכים קוגניטיביים. זיכרו, זה שהתכשיט יקר אינו מעיד בהכרח שהוא איכותי!

ולסיום ציטוט משל של ידידי אסף נחשון במסר לילדיו שרצו לשים מדבקת קעקוע על גופם:

כתובת קעקע-
הילדים ביקשו לעשות קעקועים. להדביק את המדבקות האלה על הגוף.
אמרתי להם: אמשול לכם משל, למה הדבר דומה.
יש מוזיאון מיוחד ששומר את התמונה של המונה ליזה. של ליאונרדו דה קפריו. סליחה. דה וינצ'י.
יום אחד באו בבוקר וראו ונדליזם. כמה נערים עשו גראפיטי על המונה ליזה. כתבו שם "נ נח נחמ נחמן מאומן".
הספריי גראפיטי היה לכל הדיעות יצירת אומנות בפני עצמה. ויחד עם זאת התעורר כעס גדול על המעשה הזה.
"אתם יודעים למה?" שאלתי את הילדים.
אמרו לי, "כי אפילו שהם ציירו ציור יפה, הם לא היו צריכים לעשות אותו על המונה ליזה. כי זה הורס אותו."
"נכון". עניתי להם. "וגם כמה זמן לקח לצייר את המונה ליזה? וכמה זמן את הגראפיטי? ומי צייר את המונה ליזה ומי את הגראפיטי?".
נחזור לנמשל.
"כן גם כתובת קעקע על הגוף. השם עשה לנו גוף. מלאכת מחשבת. ובשניה אחת להרוס ולצייר עליו?
קחו דף. תנו כבוד."

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

ריפוי ואורח חיים בריא

הרעלת מתכות

הטיפ הזה עשוי להציל חיים. שתפו אותו! מה עושה הרעלת מתכות? נזקים לכל הגוף. המוח נפגע מכך בצורה קשה. עד כדי מחלות נפש ממש! ראו

קראו עוד »
טיפים

טריקים לריפוי מהיר

כל העצות המופיעות כאן אינן תחליף לייעוץ רופא. קנדידה וטפילים אחרים כולל סטרפטוקוקוס ודלקת ריאות – לשים שן שום קלופה ועלה דפנה בכוס/בכד מים ולשתות

קראו עוד »