טיול סוכות בפארק המעיינות

בסוכות תשפ"ב נסענו לפארק המעיינות לבילוי משפחתי במזג אויר נוח ולא חם מדי. ניגשנו בתחילה לעין מיגדל – המעין הכי צלול בארץ! מים שקופים בצבע טורקיז משגע, שנותנים לך הרגשה כאילו שאתה באילת, והמוני דגים שבאים לעשות לנו ברגליים ספא דגים איכותי בחינם! בסמוך לגדת המעין ראיתי דבורה טובעת. הצלתי אותה ושמתי אותה על ענף. ילד כבן 8 ראה זאת ותמה: "למה את מצילה דבורה?". הסברתי לו שבזכות הדבורים אנחנו חיים כי הם מאביקות את הצמחים וככה יש לנו מה לאכול. הוא היה המום לשמוע הסבר זה. מפליא ועצוב שלא מלמדים את חשיבות עולם החרקים לחיינו.

בגדה הצפונית יש ענף עץ מעל למים ואפשר להתנדנד עליו עם רגליים במים.

אחרי שכשוך נעים בעין מיגדל שכרנו רכב גולף קטן ונסענו לעין שוקק. מי שרוצה לשחות- זה המקום עבורו כי בחלק מהבריכה יש מים עמוקים.

משם המשכנו למסלול קצר של נחל שוקק היפה והרגוע שיש בתוכו ספסלים.

מסלול נחל שוקק עובר בתוך סבך צמחיה שמסוככת עלינו ולכן מוצל כולו.

היינו בעבר בעין מודע ולכן ויתרנו עליו, למרות שזאת בריכה שווה גם כן. ויצאנו לעבר בית שאן לארוחת הצהריים שלנו במסעדת שיפודי הכיכר. מסעדה איכותית ומרובת סלטים טעימים וטריים, כך שלנמנעים מגלוטן כמוני יש מספיק מה לאכול. הבעיה היתה שביציאה בשעת צהריים נוצר פקק ממושך עקב ריבוי החונים קרוב לפתחי כניסה לסחנה מה שהצר את שביל היציאה מהאתר. וכך דרך של 2 דקות נסיעה עד לכביש המוביל לבית שאן ארכה מעל לחצי שעה. מסקנה: לא להגיע בחג, אלא רק ביום חול רגיל.

חזרנו הביתה עייפים אך מרוצים!

צילום התמונות: משפחת נחמני

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

טיפים

טיול גלילי בחורף

בחורף תשפ"ד נסענו לטיול חנוכה בן שלושה ימים  11-13.12.2023 בגליל. לנו ביבנאל. כל הדרך מנתניה לגליל נראתה כמו לקוחה מאגדות האחים גרים- מרחבים ירוקים אינסופיים. במפתיע