איך ניתן לרפא ריאות מעושנות ושחורות בטיפול אחד?

בטור הקודם הסברנו שכל המחלות מקורן בנפש האדם. ברגע שאדם מבין מה המחלה מראה לו לתקן בנפשו, והוא אכן מתקן זאת, הריפוי יכול להיות מאד מהיר, אפילו תוך דקות.

 

תאור מקרה
לאחרונה הגיע אלי לטיפול גבי (שם בדוי) בן 55, נשוי עם 2 ילדים, מעשן 2 קופסאות סיגריות ביום מזה 34 שנים. גבי סובל מקשיי נשימה וממחלת עור קשה וחשוכת מרפא. כמעט ואין משחה בעולם שלא ניסה. רופאי עור מומחים בבילינסון אמרו לו שאין תרופה למחלה.

טיפול
העור הוא הריאה השלישית שלנו. תפקידו העיקרי – לנשום! לעור יש תפקידים נוספים כמו לשמור על הגבולות בינינו לבין הזולת, אך לא נפרט אותם במדור זה. גבי אמנם לא למד יותר מעשר שנות לימוד, אך הוא אינטליגנט מאד. הבין מיד את הקשר בין העישון למחלה: "תמיד ידעתי בתוך תוכי שיש קשר, אבל הדחקתי את זה, והמשכתי לעשן. ככה אני מאז הצבא ולא יכול להיגמל".
גבי סבל מצער של שנים רבות שפגע בריאותיו. לצער הזה התלווה נזק מעישון. הסיגריות פגעו לו בצורה חמורה מאד בריאות, וכמו שראיתי גם בכליות. תפקוד הכליות תלוי במידה מסוימת במצב הריאות. ובנוסף, הטבק הוא חומר בעייתי ביותר עבורנו. הוא ממשפחת הסולניים, שצריכת יתר שלהם עלולה להזיק מאד (משום כך, על הסובלים מבעיות פוריות קודם כל להפסיק לעשן וגם לבדוק מה מצב הכליות, שחשובות למאזן ההורמונלי).
גבי קיבל החלטה להחלים, והבין את חשיבות הדאגה לבריאות גופו. הוא השתכנע בצורה העמוקה ביותר שעליו להפסיק לעשן. בשבוע הראשון מותרת לו סיגריה אחת ביום, ואם ירצה גם סיגריה אלקטרונית, ואחרי שבוע זה – גמילה מוחלטת. המלצתי לו: "תהיה עסוק כל הזמן כדי שלא תימשך לסיגריה. תקלף בוטנים/פיסטוקים עם האצבעות, תלעס מקלות קינמון, תעביר סליל נייר דבק אל סליל ריק אחר, תלחץ על כדור גמיש". בנוסף הומלץ לו למרוח סיגריה בחומר מסריח או דוחה (אותו מגעילה מרגרינה) ובכל פעם שיתחשק לו לעשן יצטרך להריח אותה ולהיגעל.
ברמה הנפשית הוא ויתר על הצער שלו ושיחרר אותו, סלח למי שצער אותו, ושם מאחוריו את העבר. במהלך הטיפול חש התחממות בריאותיו ובכליותיו, וכשהטיפול הסתיים חש שהוא נושם אחרת לגמרי, כלומר הרבה יותר טוב.
כצפוי, גבי נרפא עוד באותו יום. מחלת העור הקשה והמטרידה הפסיקה להכאיב ולהציק לו. בעוד כמה ימים ייעלמו, בעזרת ה', גם הצלקות. גבי זכה בריאות חדשות כמו של בחור בן 18 כאילו מעולם לא עישן, ועל כך הוא אסיר תודה.
לשאלתו "איך פועל הקסם שלך, איך עשית את זה"? עניתי, שבעיני, העולם הזה החומרי הוא מעין אשליה. הוא השתקפות של מחשבותינו. ברגע שמתקנים את המחשבות אפשר לתקן את הגוף. אפילו מחלות, שלפי הרפואה הקונבנציונלית לא ניתן לרפא או שמצריכות ניתוח, ניתן לרפא בטיפול אצלי. לדעתי, אפשר גם לרפא לבד- להבין את המקור/השורש הנפשי של הבעיה ומיד לתקן.

 

הכל קשור
יעוץ גוף-נפש ותזונה
לחיי בריאות ושמחה
טלפון: 077-9343474
[email protected]
בקרו באתר: https://www.sigi.co.il

 

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

ריפוי ואורח חיים בריא

מה מותר לאכול לרוב מטופלי

הלחמים שמרשה לחולי צליאק ולמי שזמנית אסור להם גלוטן הם רק 4 סוגי לחמים: "לחם כוסמת ירוקה" של "אנשי הלחם" מקיבוץ מורן, לחם כוסמת ירוקה

קראו עוד »
טיפים

טיול גלילי בחורף

בחורף תשפ"ד נסענו לטיול חנוכה בן שלושה ימים  11-13.12.2023 בגליל. לנו ביבנאל. כל הדרך מנתניה לגליל נראתה כמו לקוחה מאגדות האחים גרים- מרחבים ירוקים אינסופיים. במפתיע

קראו עוד »
טור גוף-נפש

ריח רע בפה

באשת הפה- האליטוסיס (Halitosis) – שם מזעזע לבעיה רפואית מוכרת כל כך לריח פה בלתי נסבל. חברות המייצרות מוצרי הגיינה לפה, שלרוב כלל אינם בריאים לגופנו,

קראו עוד »