רוצה טיפול ואין כסף. מה לעשות?

  1. ראשית, לקרוא באתר את כל הטורים במיוחד איך להבריא בקלות. אבחנו ממה אתם סובלים אצל רופא קונבנציונלי ותדעו באילו טורים להתמקד.
  2. חשוב מאד לבדוק אם אתם קורבניים. לעצור את זה מיד.
  3. לעבור למשך שבוע לתזונה נטולת גלוטן ולהפסיק לחלוטין לצרוך חלב פרה ומוצריו, נס קפה, טופו, חומץ לסוגיו (למעט חומץ סינתטי), שמרים ופטריות. כן, הקפדה ברמת המולקולה! לדוגמה, חיממתם משהו בטוסטר? שימו נייר אפיה שמא זה ייגע בשאריות של לחם שמישהו חימם.
  4. אחרי שבוע יש להימנע מחיטה וממוצריה (קוסקוס, בורגול, בורקס, מלוואח, רוטב סויה – יש ללא גלוטן ב'גרין'). כמובן, להמשיך להמנע מחלב פרה ומוצריו, שמרים ופטריות. אפשר לצרוך לחם מחמצת שיפון או כוסמין 100% של מאפיית 'תושיה', או לחם מחמצת כוסמין 100% אורגני של ד"ר מארק או לחם שיבולת שועל שלו (רק אלה ללא חיטה).
  5. נא להתחיל לעשות גבולות ברורים מול העולם. בשביל זה רובנו הגענו לעולם הזה. זהו עולם של גבולות (ע"פ תורת הספירות אנחנו בספירת הגבורה=גבול, דין). להפסיק להיות חסרי גבולות בנתינה. שננו: "ואהבת רעך כמוך"- כמוך ולא יותר ממך! דאגו קודם לעצמכם ולמשפחתכם. "עניי עירך קודמין".
  6. זירקו את המיקרוגל במקום בו אוספים אשפה אלקטרונית למיחזור. הפסיקו מיד שימוש במרככי כביסה הפוגעים בעור ובנשימה ומזהמים את הסביבה.
  7. מעשנים? כדאי ללעוס מקלות קינמון כתחליף המסייע בגמילה מעישון. אם משחררים את הצער הגוף כבר לא צריך את הסיגריות, שמחמירות את מצב הריאות והכליות כדי שהנשמה תתעורר.
  8.  ניצולי שואה, חיילים בשירות חובה וילדים משלמים מחיר מוזל עבור הטיפול.
  9. פנו לטיפול של אחד מתלמידי היקרים. תלמידי הם מטפלים מנוסים (חלקם כמעט בני 70 ) בכמה תחומים שהוכשרו לטיפול גם בשיטה שלי. המחיר שהם גובים זול יותר.
  10. דברו עם חבר/ה לשיחה קצרה בטלפון. לא פעם קרה שאנשים נרפאו אחרי שיחה עם חבר. בתחילת דרכי כמרפאה אלטרנטיבית צחקתי על אנשים שאמרו שאחרי שיחה קצרה איתי (לרוב הסברתי להם מה לתקן ברמה הנפשית, והיום איני משוחחת עם מטופלים חדשים מקוצר הזמן) נרפאו ממחלה קשה. מתנצלת. היום יודעת שזה בהחלט אפשרי. אפילו זיגמונד פרויד (למעשה היתה זאת ברתה פפנהיים, הלא היא אנה או. שניסחה את הביטוי הזה בעת טיפול אצל ג'וזף ברוייר) קרא לכך הדיבור המרפא או הריפוי בדיבור (The Talking Cure). לדעתו, עצם הדיבור על בעיה נפשית יכול לפתור אותה.
  11. לעוד עצות איך להבריא צפו בראיון עם סיגי גולן-נחמני בערוץ הטלויזיה החברתי בתוכנית “הגיע זמן בריאות” עם הוד קרובי – לחצו כאן. הנה עוד ראיון בנושא תזונה נכונה: לחצו כאן.
  12. סעו לחוף נחשולים או לחוף אכזיב. טיילו על הסלעים. הנאה מובטחת ובצידה אפשרות חינמית לגמרי לריפוי פיזי של בעיות לפחות זמנית (בלי טיפול בשורש הבעיה נפשית הכל חוזר). איך? יש שם יתושים מאד מיוחדים. כל עקיצה מתנפחת יופי אצל אנשים שזקוקים לעקיצה. העקיצות פותחות יופי חסימות במרידיאנים בעיקר ברגליים ובזרועות. נסו ותהנו. יש מי שחזרו משם עם 24  עקיצות מרשימות שחלקן גרמו לנפיחות בולטת בקוטר 6 ס"מ. בהצלחה!

צילום תמונה: סיגי גולן-נחמני

כתיבת תגובה

אנחנו לא נשתף את כתובת המייל שלך עם אחרים. שדות חובה מסומנים *

שלח

 

ריפוי ואורח חיים בריא

מה מותר לאכול לרוב מטופלי

הלחמים שמרשה לחולי צליאק ולמי שזמנית אסור להם גלוטן הם רק 4 סוגי לחמים: "לחם כוסמת ירוקה" של "אנשי הלחם" מקיבוץ מורן, לחם כוסמת ירוקה

קראו עוד »
טיפים

טיול גלילי בחורף

בחורף תשפ"ד נסענו לטיול חנוכה בן שלושה ימים  11-13.12.2023 בגליל. לנו ביבנאל. כל הדרך מנתניה לגליל נראתה כמו לקוחה מאגדות האחים גרים- מרחבים ירוקים אינסופיים. במפתיע

קראו עוד »
טור גוף-נפש

ריח רע בפה

באשת הפה- האליטוסיס (Halitosis) – שם מזעזע לבעיה רפואית מוכרת כל כך לריח פה בלתי נסבל. חברות המייצרות מוצרי הגיינה לפה, שלרוב כלל אינם בריאים לגופנו,

קראו עוד »